Pohodový večer, ktorý nemôže nič narušiť, poviem si. A potom zabliká správa od zlomyseľného kamaráta: „Čo ti jebe? To si ešte nevidel, kukni!" a k tomu link na yt.

Kronikár kukne, lebo chce spraviť radosť svojim blízkym, ktorým bezvýhradne verí... chuj.

Tak som včera večer objavil  tento nový  rebrand od kofoly. Miniatúra ma varovala, ale správny chlap ignoruje varovania a návody. Pri názve videa som sa najprv uistil, či mi nejaký vírus neodjebal samohlásky. Po spustení videa znepokojene hľadím na antivírus, či mu niečo neuniklo aj v zvukovej stope. Nič. No dobre, dám jeden hlboký Moravcovej nádych a pokračujem v prehrávaní. O čo teda ide?

 

Čas globalizácie, ako by povedali „hejslováci," doľahol aj na slovenský kofeínový nápoj. Vidíme animované (?) postavy leopArda a veveričky,  ktoré používajú slang tipujem tak 12-ročných „wannabe“ gangstrov z minecraftu pri prvom streamovaní. Keby bol ten leochuj trochu pri zmysloch, dávno by ju bol zožral. Slovná zásoba použitá v rebrande, je tak hrozná, že si na nej aj kapitán môže liečiť svoje ubolené ego.

 

Mojím mozgom preniká po 10 sekundách fyzická bolesť, časť mojej duše umrela o osem sekúnd skôr - spoločne s plukom mozgových buniek v prvej línii. Tá pol minúta je nekonečná, ruky mi ustrnuli v polohe, keď nie je možné kliknúť na zastavenie, ani na zrušenie predmetnej pi...teda videa. Zatmieva sa mi pred očami, sústredím sa len na svoj tep, ten udržiavam v aktívnej fáze zjavne vďaka spomienke na motivačné texty v Coelhovom Alchymistovi. Napriek tomu môj mozog konštatuje: „Toto bude náš koniec, kamarát."

 

Hlasy postáv si dovolím skritizovať. Napriek tomu, že sám nevlastním hlas Petra Rúfusa alebo Michala Hudáka. Okrem toho, že im rozumiem na prvýkrát hovno a štvrť, mám pocit, akoby sa režisér nasáčkoval k dablérom do bytu, nechal ich zaspať, aby o druhej ráno spustil strašný bengál. Páni sa strhli  a vyriekli svoje repliky. K vizuálu nemá moc cenu sa  vyjadrovať, nie je to nič prevratné, ani originálne. Ozaj, v reklame vystupuje aj hipster. Lebo hipster v reklamnom svete je momentálne konštanta. Ako crossfit k raw stravovaniu alebo facebook k Bille.  Sám neviem, čo sa tvorcom prehnalo hlavami, kým to z nich vyšlo von, no očividne niečo silné a rýchle. Ale zas, keď som sa kamaráta, ktorý pôsobí v  oblasti reklamy, pýtal, ako sa s tým všetkým, čo to obnáša,  vyrovnal, konštatoval defenzívno agresívne: „Pijem!"

 

Vzhľadom na kvalitu daného materiálu očakávam, že vznikol nejako takto:

 

Hele Vláďo, mám tady emajla vod kofoly na rebrand, prej chtejí něco originálního, co se dostane do historie

-Orgnl? Ntvl

Vláďo, já to myslím vážně, máknem na tom.

 

O týždeň

Vláďo máš něco? Hoří termíny!

- njn

 

O dva dni

Hele Vláďo, já sem na tom máknul A mám mega vizuál! Budou tam 3 postavy, veverka, hipster, leopard, posadíme je k holiči, to ty diváky rozseká. Jakože hipster u holiče! Nebo ne! Hipster bude holič!

- hpster? Tvl!   

 

Deň pred deadlinom

Vláďo, já na to fakt seru! Vúbec se na tebe nemohu spolehnout, použiju něco, co jsi napsal, nebo to pojede všechno pěkne do ...však ty víš kam.

- jj  

Lata kvality pritom nebola nastavená priveľmi vysoko, už od legendárneho dementného šušlajúceho psa. No niekto o ňu pravdepodobne zavadil členkami. Mimochodom, keď môj pes videl predmetnú reklamu, s hrdosťou vstal a odišiel z izby. Na chodbe ho zvyklo napnúť.

 

Myslím, že aj z tohto počinu by sa priťažilo nejednej veverici. Btw, počet medzi páčikmi a nepáčikmi na yt tiež o mnohom vypovedá, Takmer  pol na pol. ďakujem všetkým, ktorí mi poukázali spolupatričnosť s mojím utrpením minimálne tým, že toto dočítali :)