Aj vy rozmýšľate, že udáte istú poisťovňu, ktorá práve oblepila Slovensko xenofóbnymi plagátmi propagujúcimi pochybný poisťovácky produkt? 

Kašlite na to, my máme niečo ešte lepšie: dadaistickú reklamu na žuvačky, z ktorých po zahryznutí vytryskuje gelovitá tekutina. Žuviny zjavne nešli na dračku tak, ako by klient rád, tak agentúra vymyslela niečo, o čom sa bude ešte dlho hovoriť. (Najmä nadránom na huličských žúroch, keď už je všeličoho hojne nakonzumované.) 

Túto bizarnosť by sme radi videli na niektorej z našich komerčných televízií v polčase idiotskej reality show, aby sme si na chvíľu príjemne zresetovali mozog.

Vzácnosti tohto typu ma privádzajú k myšlienkam na moju zosnulú babičku - nech jej je zem ľahká - ktorá by videjko velice ocenila. Nešetrila by slovami ako teploš, bugriš a Sodomagomora. A o tom to predsa je - o reklame sa má hovoriť! 

Ak ste fajnšmeker, sledujte najmä štrnástu sekundu, ktorá iskrí prenikavým hereckým talentom, aký sme videli naposledy v Priscille - kráľovnej púšte. 

Kukám to dokolečka už hodinu. 

 

A ako bonus propagačné texty spomínanej drzáckej poisťovne, ktorá sa podľa mňa len snaží vyprovokovať kontroverziu:

  • Egypt je známy kvalitnou vodou s blahodárnymi účinkami na organizmus. Bez obáv ju môžete ochutnať z každej studne alebo kohútika.
  • V Chorvátsku morskí ježkovia, ktorí spôsobujú turistom nepríjemné zranenia, neexistujú a vymysleli si ich miestni na odstrašenie hlučných dovolenkárov.
  • Turecku slovo krádež už roky nikto nepozná. Ak svoju peňaženku alebo drahé hodinky niekde zabudnete, aj o pár hodín ich nájdete na tom istom mieste.
  • Taliansko má najohľaduplnejších vodičov v Európe, dopravné predpisy sú pre nich sväté. Pokojne si urobte výlet autom či na skútri, na cestách sa vám nemôže nič stať.
    (Z letnej kampane Unionu.)