To, že v časoch mobilných telefónov s navigáciou si ešte niekto kúpi GPS do auta sa nám zdá úplne šialené. A tak po niekoľkých rokoch sa začína uvedomovať aj TomTom.

 


Po dvadsaťtri percentnom znížení predaja tento kvartál sa ani nečudujeme. Veď kto z nás by si kúpil hardvér, keď môžeme kúpiť rádovo lacnejší a oveľa ovládateľnejší soft a podporiť tak slovenských podnikateľov?


TomTom však hovorí o zmene politicky a označuje hardvérovú divíziu stále ako dôležitú a naznačuje, že skôr ako hardvér pôjdu asi ľudia.


Uvidíme ako sa podarí transformácia, keď Nokia poskytuje navigáciu zadarmo, a keď v Čechách chcú navigáciu zakázať (boli by ste prekvapení, koľko vodičov končí v kukurici). Je to však jednoznačne krok správnym smerom.

A keďže akcie zareagovali asi ako vy na tento článok dúfam, že sa pobavíte na nasledovnom.

 

 

 

 

Zdroj