Namiesto dlho očakávanej Septembrovej párty s investorom Justinom Timberlakeom, ktorá mala pritiahnuť investorov a vrátiť túto relikviu na scénu, sa MySpace rozhodol spustiť kampaň na konferencii Advertising Week v New Yorku. Veď spustiť produkt na reklamnej konferencii budúci mesiac je oveľa viac popi, ako nejaká megapárty so zvučnými menami. Počkať, čo?



Určite by s nami súhlasili aj fanúšikovia modifikácie desu, nie sme zrovna znalci hudby, ale nad nápadom, pritiahnuť k svojmu novému produktu mladé skupiny pomocou konferencie namiesto party, sa nám pozastavuje myseľ. Takýto kaskadérsky kúsok by sa podaril možno tak riťmusímovi, ale ten je predsa v marketingovej branži a nie hudbe, prečo to však robí MySpace, po tom čo z Justina vylákal investičné keše?



Zdá sa, že nezvládli porovnanie s minulým rokom, návštevy klesli medziročne o 40%, a zmena cieľového trhu s "hocikto" na "hudobníci" bol minimálny, podľa nás sa však motajú s klapkami na očiach v kruhu, ktorý si sami začarovali. Uvidíme, ako sa to vyvinie.

 

Zdroj