Jasné, ženy sú diskriminované v mrte oblastiach – dostávajú menej za prácu, musia si vybrať medzi kariérou alebo materstvom a navyše robia v práci a aj doma. Okej, smutné, bla bla..

 

My muži sme však diskriminovaní minimálne v rovnakom počte oblastí a asi najviac v STAROSTLIVOSTI O TELO. Ženy majú k dispozícii kompletné rady kozmetiky, farieb vlasov, krémov a telových mliek od každej jednej značky, plus niektoré majú ešte 10 edícii – jar, leto, opálená, bledá, rapavá, chlpatá atď... A čo máme my? Hovno.

 

Teda presnejšie – dlhú históriu fakt divných a nebezpečných produktov, ktoré podľa všetkého viac mužov zohavili ako urobili krásnymi. Napríklad:

 

Tupé „chlpatá hruď“

product3

To boli časy, keď byť všade chlpatý bolo COOL. Všetci sa holili tak na 20 percentách miest kde zarastali a všetci mali radosť... okrem tých, čo  nezarastali, alebo mali len „páperko“ namiesto poriadnych mužných chlpov. Pre tých tu však bolo hrudné tupé. Predávané v troch farbách: šedá, čierna alebo hnedá – a navyše vyrobené z ozajstných mužských chlpov.... z OZAJSTNÝCH MUŽSKÝCH CHLPOV. Aj vás naplo? Pozor aby ste si nepoblinkali hrudníček...


Vlasový vysávač

produkty2

Veľké zariadenie (ktoré bolo navyše drahé, takže ste si ho prenajímali) malo fungovať na princípe tvrdenia, že: „ak vysajete do pokožky hlavy viac krvi, budete mať silné a zdravé vlasy, ktoré nebudú vypadávať“. Na hlavu ste si nasadili špeciálnu čiapku a na ňu pripojili rúru odsávača.. a dúfate že vám to nevysaje mozog.

 

Vlasy v aerosole

produkty1

Sprej, ktorý sa podobal na ten „pavučinový“ čo sa strieka na Halloween. Akurát že tieto pavučiny mali imitovať vlasy – sprej si nastriekate na hlavu a máte vlasy. A vyzeráte jak *****.

 

Našťastie, vyzerá to tak, že sa blýska na lepšie časy. Niekoľkí výrobcovia už predstavili rady kozmetiky a sprchových gélov pre mužov a prichádza dokonca aj rad špecializovanej vlasovej kozmetiky. Takže okrem kvalitného auta, kvalitného oblečenia a kvalitného jedla môže človek investovať aj do kvalitného šampónu či stylingového gélu. Niečo také robí Schwarzkopf, volá sa to Schwarzkopf 3DMENSION a predáva sa to u kaderníkov..

 

Starostlivosť o telo a vlasy je však len prvým malým krôčikom k mužskej emancipácii... Ešte sa toho dá urobiť veľa...

 

Na začiatok zatiaľ zadara vstup do klubov, free drinky v baroch, za to že sa vám páčime a posielanie kvetov do práce ako prekvapenie (...resp. pošlite radšej pivo.).

 

Na výmenu môžu ísť ženy zas robiť do baní a šoférovať kombajny.

 

 

foto: http://artofmanliness.comhttp://whowerethey.wordpress.com