Je sobota, celý víkendový rozpočet som už prechlastal a vaše dotácie mi stačili tak na 3 poldecáky v dedinskej tretej cenovej. Triezve plány sú väčšinou naprd, veď počuli ste už skvelú historku, ktorá by začínala slovami: „Minule, keď sme boli triezvi...“ Vonku je hnusná jeseň a pretože na nový router k internetu čakáme len druhý mesiac, tak to dnes vidím na romantický večer s pukancami a telkou.

 

Postupujem v štýle dávnej piesne. Zapnem bedňu a idú správy, na dvojke šport ma nebaví, trojka zase dáva seriál asi pätstosiedmu časť, štvorkou beží priamy prenos, na päťke nič dobré na noc iba nejaký blbý krvák, po ktorom sa budem báť. Takto by som mohol pokračovať, všetci to poznáme, proste len bezducho čumíme na pohyblivé obrázky, nič zaujímavé tam nedávajú a ak sa niekto pomýli a nedajbože pustí film, ktorý sme už dlho nevideli (možnosť, že sme ho ešte nevideli zamietam) tak ho naši kúzelníci vedia z 1 hod 30 min pretiahnuť na klasické 3 hodiny za pomoci reklám.

 

Ako sme si už na DM všimli, ľudia sú rôzni, poväčšinou jebnutí, tak i v TV maniakoch máme dve základné skupiny. Milovníkov reklám (počul som, že takíto mentálne chorí jedinci existujú) a hejteri. Nakoľko je pozeranie reklám už tak vychytaný biznis, že tí zmrdi to púšťajú naraz, aby ste nemohli prepnúť kanál, tak nám neostáva nič iné, ako si to pozrieť. Možno existuje variant vypnutia TV, ale túto šancu si dnes necháme ujsť, aby sme sa zamerali na reklamy.

 

Určite má každý z nás nejaké tie obľúbené, s ktorými vyrastal a vždy sa usmeje, keď bežia v TV, niečo ako keď nemusím nepapať, pretože už vidím zlaté prasiatko od Kofoly (aj pri pohľade do zrkadla). Ja by som sa dnes chcel ale povenovať reklamám, ktoré ma poslednú dobu totálne vytáčajú. A to asi ešte môžem byť rád, že je október a nie je až tak veľa vianočných reklám, čo je divné, pretože v obchodoch už predávajú mikulášske balíčky.

 

Moderní ľudia majú radi možnosti, tak si môžete vybrať, irituje vás viac tento hnus alebo tento odpad? Vieme, že ľudia nemajú nikdy dosť a asi aj preto veľa z nás nikdy nevie, kedy prestať a to sa netýka len nekonečných seriálov, ktoré možno začali super, ale ich kvalita stále klesala a klesala, až to už ani Sheldon Cooper nevydržal a prestal ich pozerať. S reklamami je to rovnaké, ak vidíte fajn reklamu, zaujme vás, pobaví, možno si dané postavičky obľúbite. Rovnako to bolo možno aj s VÚB LePičmi, ktorí sa celkom ujali, no časom to bolo stále slabšie a tak si evidentne veľké modzgy vo vedení uvedomili, že to chce zmenu.

 

Tentokrát sa ale nerozhodli pre neznáme osoby, ale pre známu osobnosť, a to nie hocijakú, ale rovno takú, ktorá vám už lezie na nervy, lebo je asi všade. Nezabíjajte ma pohľadom, Polnišovú som mal rád, ale tiež sa mi už asi opozerala. Z prvej jej reklamy a.k.a. pekný 1 odtieň oranžovej som bol celkom na dne, nemal som veľa odvahy si to pozrieť viackrát, nie že by nám TV dala na výber, a čím viac ráz som to videl, tým bol môj dáviaci reflex odhodlanejší zvíťaziť.

 

Čo už má človeka zaujať na tom, že prichádza šmatlavé žieňa v úchylnom kabátiku do pobočky, slušne pozdraví a ako správny zákazník ho zaujíma ich skvelá ponuka, pre verných. Jeden pedofil evidentne prestal pozerať do kočíka a s autisticko-znechuteným výrazom tváre pristúpi k Polnišovej, aby si nechal obchytkať kravatu, tá sa snaží byť vtipná a nakoľko fičí na knihe/filme 50 odtieňov geja Greya utrúsi nemiestne poznámky. Tu sa trošku strácam a neviem či teda chce tú odmenu za vernosť, alebo si prišla overiť po A) či vie byť verná alebo po B) či pán pre ňu nemá v nohaviciach veľké pokušenie. Opätovný záber na pánov výraz tváre, strach sa miesi s hrôzou a ak ten výraz bol prirodzený, je mi ho vážne ľúto. Bla bla bla, tadá, 14 vrátených splátok je dooosť. Krása, takže sme sa nakoniec dozvedeli, že banka vám vráti 14 splátok, ak nebudete hulvát. Len hulvát by predsa chcel splácať niečo predčasne, pretože predčasnými splátkami sa z vás stáva neverný klient.

 

To, že táto banka nemá žiadny poriadny produkt, a neustále mení podmienky, aby aspoň nejakí ľudia o ne mali záujem (napr. na tomto produkte už minimálne 3x) je fakt smutné, ale je to ich problém a nemusia nás trýzniť pozeraním sa na tieto božie tresty. Budem rád, ak mi napíšete, čo sa vám na tejto reklame páčilo, nie, záber zozadu na sexi nôžky Polnišovej sa nepočíta, pretože to nie sú jej nohy, ale jej dablérky. Neviem posúdiť, či prechádzka po pobočke tejto banky je život ohrozujúca alebo má len škaredé nohy, takže sa tomu venovať viac nebudeme.

 

Čomu sa ale venovať ešte budeme, je psychoanalýza chorých myslí, ktorí odsúhlasili natočenie druhej reklamy. Úbohý Rómeo je mŕtvy, čo mu asi väčšina z nás závidí, nakoľko je oslobodený od tohto traumatizujúceho zážitku. Polnišová je Júlia, herec hrajúci Rómea sa uškŕňa popod fúz pri tejto predstave. Nakoľko sa jeho tvár má možnosť pritlačiť o jej slušný dekolt, jeho úsmev sa ešte zväčšil, to však asi netušil, že si to Júlia všimla a tak mu od zúrivosti jebla hlavu o lavicu, kde leží. Petra to už s výkrikmi o smrti fakt preháňa a tak našťastie zakročí maník z hľadiska. Páči sa mi jeho hlas, ale opäť k slovu pustia slogan, že kto je verný, bude odmenený. Tentokrát vás už po zmene podmienok odmenia každé dva roky, takže jupí.

 

Vždy pri spozorovaní tejto reklamy mám chuť sa riadiť podprahovou správou, ktorú možno počuť v 30 sekunde tohto spotu. Neviem, ako vy, ale ja nepočujem Čau Pišťa, ale skôr Zabi sa. Neviem koľko ráz si dané musím vypočuť, aby som sa podľa daného zariadil. Medzi zaujímavosti týchto veľdiel by som zaradil asi absolútnu ignoráciu zákazníkov. Verím, že je náročné robiť reklamu a nikdy sa nebude páčiť všetkým, ale po prvej reklame sa dvihla celkom slušná tsunami vlna nespokojných divákov/klientov/čubičiek na sociálnych sieťach. Dané sa evidentne spoločnosť rozhodla vyriešiť ešte horšou reklamou, počul som kuloárne informácie, že vraj bude reklám viac. I vy sa už tešíte na pokračovanie?