Žiadne hovno nesmrdí dlhšie ako jeden deň.

Redakcia Topky.sk


 

„Prečo?“, pýta sa začudovaný užívateľ v diskusii s 200+ príspevkami na tému zväčšenia ženského poprsia. „Lebo som chcela“, odpovedá užívateľka, prekvapená, že sa niekto môže pýtať na príčinu toho, čo práve oznámila celému svetu. Ženský koncept bushidó zrejme nedovoľuje odpovedať jednoznačne na tie najjednoduchšie a najlogickejšie otázky, museli sme preto osloviť vedcov a skrátene vám ponúkame až 7 odpovedí na otázku „prečo“. A keďže je známe, že muži sa delia na horňákov (kandidátky si vyberajú v exceli podľa najvyššej dosiahnutej hodnoty VOmax) a dolňákov (veľkosť im je ukradnutá a ide im len o dušu a podstatu ženy), za cieľovú skupinu vysvetlenia upgradu programu Kozy 1.0 na novú Premium verziu 3.5 si teda zoberieme bioceckomilov.

Predovšetkým sa treba ponoriť do psychológie žien. Motívy, determinujúce ženské rozhodnutia, poznáme externé a interné. Externé riešia vnímanie toho, aký „feedback“ nám dáva okolie na podobu nášho tela. Málokto sa dokáže pretvarovať, že nevidí rušivý kozmetický jav na exponovanom mieste s výrazným vizuálnym akcentom, napríklad rázštep hornej pery. Externé vplyvy sú teda tie, ktoré muž považuje za objektívne, teda sú na jasne viditeľnom mieste, kde sa netreba príliš predkláňať. To jest priamo viditeľné aj mužom. Napríklad nulky kozy. Alebo chýbajúca končatina. Alebo nemá vlasy, zuby a jedno oko jej visí iba na nerve (včera som pozeral Walking Dead).

Interné vplyvy sú založené na filozofii „body image“. Tento pojem zaviedol v 50. rokoch 20. storočia Paul Schilder a body image (telesné sebapojatie) sa vzťahuje k percepcii emócií a myšlienok o vlastnom tele a zvyčajne je chápaný ako súhrn názoru na rozmer vlastného tela a emócií, ktoré sú spojené s jeho podobou a rozmerom. Chlapsky povedané – babe zajebalo a bojí sa, že už nie je atraktívna. Podstata problému je jasná – žiadna nie je škaredá, len si to o sebe myslí. A ako je známe, na čo myslíš, to sa aj stane.

Psychologickú prípravu máme za sebou, poďme sa teraz venovať tomu, o čom tento článok mal byť.

Profesionálne dôvody. Áno, všetci vieme, že na hranie v porne už nemusíte mať rozmery Lolo Ferrari. S príchodom slovanských diev kaukazského typu, neskazených dekadentným západom, sa v pornobiznise výrazne zvýšil počet klikov na videá v priečinku small tits, avšak v subodvetví striptízu stále platí známe motoristické „objem nenahradíš“. Nebuďme však prudérni a nehádžme všetky majiteľky košíčkov 90D len do podmnožiny profesionálnych tanečníc okolo tyče. Klasickými zákazníčkami súkromných kliník bývajú aj asistentky expatriotov, pracovníčky oddelení PR, televízne hlásateľky, herečky, kvázi speváčky atď. Proste všetky, ktoré musia zostať na trhu. Urobte si s nami malý finančný test: nefejková Vuittonka + štekle + handry + sexiofficebitchlook = 5 000 EUR, potreba vymeniť každý mesiac, aby zaujali. Nové cecky = 3 000 EUR a len raz sa vyspíš a už bývaš v novom. Správne otázky budú zaradené do súťaže, sponzorovanej firmou DuPont. Škaredšie dievčence môžu svoje napumpované prednosti využiť v práci s davom (napr. živá bariéra pri tlačeniciach pred vstupom na štadión), alebo s predmetmi (napr. vyvažovanie hmotnosti, aby netrpel chrbát pri vynáškach na horské chaty).

Kozmetické dôvody – nebuďme povrchní. Nedá sa vždy povedať, že čo je malé, to je pekné. Niekedy sa stretávame so situáciou (teda ja nie, ale chalani v krčme hovorili), že keď príde čas na tretiu métu, tak žena zhodí bobra pás cudnosti, ale prdu nechá na sebe. Dôvod? Doslova nič pod ňou. Také nič, že je to až smutné. Nič totiž nie je malé. Nič je nič, ani deliť sa tým nedá. Opačným extrémom sú vyťahané kozy v dôsledku kojenia decka s veľkou sacou silou. Lebo ako hovorí známe rómske porekadlo, najväčšia bolesť je, keď ide Araňa na bicykli a prso jej spadne do retiazky.

Zdravotné dôvody. Toto je zrejme zbytočné nejako rozvádzať. I keď by sa to dalo považovať za kozmetický dôvod, augmentácia v dôsledku chirurgického zásahu v oblasti prsníka (napríklad kvôli rakovine) je čisto zdravotná vec, minimálne kvôli symetrii zaťaženia chrbtového svalstva.

Priateľ chce väčšie. To, čo sa v podstate javí ako externý faktor, je v skutočnosti interný. Ženská síce komunikuje zväčšenie svojho poprsia ako sexuálnu potrebu svojho aktuálneho zahrievača postele, v skutočnosti sa však chce prezentovať niečím novým pred svojimi priateľkami (rozumej konkurentkami). A keďže ojazdeného medveďa kúpite od Turka v Hamburgu už za 1500 evri, a ani tie ajfóny už nie sú tým, čím bývali, nové kozlenky zostanú ešte nejaký čas esom v rukáve (© GW).

Majú zlý tvar. Lebo kamarátka povedala, lebo ich frajer nemôže poriadne chytiť do rúk, lebo sú príliš jablkové, príliš melónové, príliš hruškové, malinové, príliš neviem aké. Blbosť! Tak, ako správny námorník prepláva hocijaké more, aj červené, tak aj správny horňák sa nemôže nepotešiť novému legu, a je mu jedno, či je to lego s motívom Star Wars alebo to s dinosarami. Takže kamarátku treba vymeniť, pred hľadaním frajera nechodiť do galérií so sochou Davida (t.j. venovať radšej zvýšenú pozornosť veľkosti penisu ako veľkosti dlane) a hlavne nečítať články v Báječnej žene o tom, aký tvar cecku je momentálne in.

Psychická anomália. Verte tomu alebo nie, sú ženy, ktoré sú divné. Napríklad chcú, aby mali najväčšie prsia na Slovensku. Alebo chcú, aby im kozy stáli, keď si ony ľahnú. Alebo majú predstavu, že zväčšené poprsie je presná tá vec, ktorá zrazu zachráni ich 10 rokov stroskotávajúci vzťah. Kto čítal životopis Sigmunda Freuda (Vášne mysle od Irwinga Stona), vie, že tieto problémy sú len pokračovaním fenoménu ženskej hystérie, na ktorú konzervatívna liečba elektrošokmi nezaberá a dotyčný problém môže vyriešiť iba kvalitný psychoanalytik. S najväčšou pravdepodobnosťou dotyčná ako malé bábätko videla dva vysoké kopce, ponad ktoré za predralo prvé ranné svetlo, a to ju vydesilo tak, že si túto predstavu začala neskôr asociovať so svojou sexualitou. Alebo niečo podobne úchylné.

Preto. Lebo chcela. S rovnakou neochvejnou logikou, s akou si žena kupuje svoj 64tý pár úplne rovnakých topánok (tieto predsa majú mašličku nad prstami!), si žena kúpi aj nové kozy. Lebo môže. Nič viac ani nič menej za tým nehľadajte, nebola urobená žiadna SWOT analýza alebo contingency report. A možno keby sa takto dali zväčšovať penisy, všetci by sme písali na magistrát sťažnosti, že v zime veľa solia chodníky a nás to potom štípe.

Ako teda treba aproximovať tieto poznatky do praxe? Nijako. V prvom rade je nás hovno do toho, či ich má niekto umelé alebo prírodné, či má blond alebo čierne vlasy, bobra alebo cameltoe. Ľudia sa zvyknú vyjadrovať úplne ku všetkému a riešia najmä tie veci, ktoré odpútavajú pozornosť od skládky pred vlastným prahom. V druhom rade, komu sa to páči, nech si to užije. V opačnom prípade na zemi existuje ďalších 3 542 452 689 žien s prírodnými. A z toho sa už dá vybrať.