Multikulti sa nevyhneme. Dôkazom je tento song v podaní dvoch Američanov, ktorí sú deťmi latino emigrantov. Títo páni v jednej pesničke zmiešali americký rap, latino salsu a podkuli to európskym dance disco technom v štýle diskotéky, na ktorú sme tancovali pred 15 rokmi. Okrem toho aj klip sa podobá na rané deväťdesiate roky svojím úsporným štýlom a prehnane saturovanými farbami. Keďže mali skoro neobmedzený rozpočet, objednali si vrtuľník, aby sa mihol v záverečnej scéne.

Tak poďme sa pozrieť na toto skoro 4-minútové veľdielo:

Pitbull – bohatý holohlavec. Chudák, ako mladý musel mať mozgovú príhodu, z ktorej sa ešte poriadne nedostal, resp. vyzerá to na trvalé následky. Lebo ústa mu na jednej strane visia a na druhej strane ich má vytiahnuté. To je taký čudný tik, ktorý sprevádza aj pohyby (niekedy nekoordinované), ktoré vidno aj napriek rýchlemu pohybu kamier.

Marc Anthony – postarší latino playboy alebo gigolo, na ktorého leteli kedysi nielen latino baby, ale aj prsnatá Tina Arena. Teraz za zenitom svojej krásy ho opustila už aj trošku priberajúca Jennifer Lopez, ktorá už jeden počin s Pitbullom spáchala – stihla znetvoriť Lambadu (mimochodom, v klipe vyzerá ako stará anorektická prostitútka závislá na dajakej prudko návykovej látke a keď ju nemá, ohlásia sa receptory a dopadne to zle).

Nejaká žena alebo ženy – našich hlavných hrdinov nezaujímajú, stále viac sa túlia k sebe.

Prostredie – teplé a suché. Akási púšť.

Dej – v podstate žiaden. Dvaja potiaci sa teploši v obleku a kravate spievajú najprv separé, potom spolu a nakoniec, keď zaprší (asi museli čakať mesiace s natáčaním, lebo v tých oblastiach mesiace neprší), tlačia sa jeden na druhého. Baby sa tam vlnia, ale nie sú predmetom záujmu týchto dvoch pánov v obleku (kravata už išla dole a horný gombík rozopnutý). V podstate toto je celé. Keby to nebolo tak prudko homo erotické, tak by to mohli dávať aj na Disney channel, lebo aj hudba je na úrovni pre vekovú kategóriu do 10 rokov.

Ponaučenie – žiadne. Keďže si video pozrelo skoro 550 miliónov optimistov a komerčné rádiá skladbu pred pár rokmi dávali minimálne dvakrát za hodinu, môžeme že usúdiť, že takýto mix žánrov je in a cool a nejaký slovenský produkčný sa toho chytí a v lete budeme všetci spievať slovenský zumba hit vhodný do DailyTrashu.