Rekapitulácia návštevy absolútnych hviezd mediálneho neba podľa denníka čas, topky , pluska a tak:

 

1. Došla Šeherezáda aj Onur. Hurá. V piatok to bola titulka vo všetkých denníkoch. Zaslúžene, nie? Veď kto by ich nepoznal? Sú to tzv. áčkové celebrity. Celý svet spozornie, keď sa dačo s nimi deje. Angelina puká závisťou a natruc nepozerá tisíc a jednu noc v telke. Nasratý Brad zduto sedí v kúte.

sehina001

Šehe a onur sa držali za ruky, čiže z toho je jasné, že žiadna manželská kríza nehrozí. Sú krásni prekrásni, obaja sú stelesnením toho najkrajšieho, čo môže Turecko, ba i celý svet vyprodukovať. Ona dvojmetrová kofolka a on, bradatý, plešatý turek so spotenými pazuchami.

 

2. Musela zasahovať ochranka! Toť ďalší titulok. Ako a proti komu zasahovala ochranka vidno na obrázku. Je jasné že to bolo len tak-tak a len s obrovským šťastím sa šeherezáde a onurovi skoro nič nestalo. Útočník bol samozrejme odzbrojený, boli na neho použité chmaty a chvaty sebaobrany a nešťastnou náhodou bol následne zastrelený pri úteku. (To tá babka v tej kvetovanej blúzke)

sehina002 

 

3. Ďalší titulok- sobotňajší znel: Vo víre vášní si šeherezáda neustrážila to najcennejšie! Alebo tak dáko. Čo sa stalo? Fantasticky schopní a zároveň absolútne bezskrupulní reportéri dokázali vytiahnuť na svetlo sveta aj takéto šokujúce, kompromitujúce a odsúdenia hodné fotografie. Hen!:

sehina003

 

Normálne detailne vidno úplne všetko, čo malo zostať len pre Onura videné. Onurova brada šuviks. Všetkým chlapom sa hneď –eeee-a lesknú oči keď videli túto fotku.

 

4. Keď už konečne odchádzali do prdele, dali vyhlásenie, že Slovensko je krásne a že sú nadšení zo Slovákov a takýto ošiaľ nikdy nezažili. Áno Onur a Šeherezáda, vieme že ste takéto niečo ešte nezažili. Asi ani nezažijete.

 

Proste neviem (ako by povedal rytmus) komu tu viac j.be.

 

Novinárom, ktorý generujú škandály, keďže je taká uhorka že sa fakt môžu zblázniť? Tým to asi nebude, lebo takéto kraviny sú posledných pár rokov viac-menej nonstop na titulke. Viď Rochniak vo fontáne. Jasné, to je to čo predáva, nejaký šok a tak, ale zase to má aj opačný účinok. Nikto normálny si to nekúpi, páni novinári. Byť videný s časom, pluskou alebo iným podradným denníkom je naozaj hanba a ukážka príslušnosti ku najnižšej vrstve. Ku ovčím ľuďom. A čo si tí kúpia? Pivo, tresku a nový čas. Ale tie produkty, ktoré promujete vo vnútri denníka v tej drahej inzercii už veru nie.

 

Alebo j.be televíziám, ktoré degradujú intelekt divákov? Martinka z Turca na Vianoce? Šeherezáda o ôsmej večer, 4 x do týždňa? Prečo to nie je vysielané tak ako kedysi pre babky od obeda do piatej? Koho je to záujem? Komu hrá do karát že už 10, 14 ročné decká vrieskajú na dni otvorených dverí od šťastia, keď vidia seriálových hrdinov najnižšej kategórie? Prečo? Ja viem že je výhodné mať spotrebiteľov totálne ovce, ale troška , aspoň trošíčka by ste im mohli v dospelosti udržiavať intelekt aspoň na úrovni 15 ročného žiaka strojárskej učňovky. Veď oni budú nakupovať tie isté prášky na pranie, techniku, mobily, pivo a kokakolu, aj keď nebudú úplne totálne povysávaní. Dajte im aspoň trochu edjukatívny program do primetimu. Veď z vonku sa dajú ukradnúť skvelé nápady, napríklad na rtl2 fičí relácia „Schau dich Schlau“ a má asi celkom slušnú sledovanosť, keď to už chodí roky. Ale program môže byť aj zábavný, môžete použiť všetky otrepané finty a celebrity. Patrik Š. to môže uvádzať svojím démonickým záhrobným hlasom, proste všetko ako má byť, presne podľa Vášho gusta. Ale nech tie decká nezblbnú úplne. Môže sa to totiž obrátiť aj proti Vám. Lebo to dopadne tak, že teletubbies pôjdu 24/7 a vytlačí ich len raz za týždeň na 20 minút smotánka. A kto bude potom v tej smotánke? Erika si pokecá s tinky-winkym?