Chris Staniforth sa akurát dostal na univerzitu, aby študoval herný dizajn, avšak zistil čo je to zlý dizajn tou najhoršou cestou. Chalan totiž hral HALO online príliš dlho a okrem palcov asi nehýbal inými časťami tela, pretože ho skolila trombóza. Je to ďalšia smutná správa pre hernú komunitu, a Chrisovi rodičia rozbiehajú kampaň, aby poučili o risku hrania konzolových hier. V zdrojovom článku vidno implikácie a extrapolácie, ktoré zvestujú ďalšiu démonizáciu herného priemyslu.

 

Aj keď chalan hral Xbox, článok napáda počítače, ako také a dovolím si tvrdiť, že takýto problém je inherentný konzolám a je oveľa ťažšie dostať trombózu v kancelárskej stoličke, ako polo-čupiac na nejakom gauči. Samozrejme v Ázii prevládajú PC hry a hráči bežne odpadávajú vyčerpaním po 15 hodinových maratónoch, jeden dokonca neprežil trojdňový maratón. Aj keď sú pre nás hry dobré, dokážu nás veľa naučiť a zrýchliť nám reakčné schopnosti, je treba si uvedomiť, že všetkého veľa škodí a mali by sme hľadať vyváženú existenciu medzi realitou a virtualitou.


Zdroj